Τετάρτη 1 Αυγούστου 2001

Ζωή και Ελευθερία

Είμαι θεός και ο εαυτός μου είναι ο μόνος προσκυνητής μου

Χρειαζόμαστε τίτλους;

Βασιλιάδες;
Ευγενείς;
Σκλάβους;
Αφέντες;

Όχι...

Αυτό που χρειαζόμαστε είναι τους εαυτούς μας
την ελευθερία της επιλογής
την ελευθερία της θέλησης
την ελευθερία του λόγου

Το πασάλειμα δεν είναι καλοδεχούμενο στην κοινωνία μας

Στην κοινωνία μου...
Είμαι το μόνο της μέλος...
μπορώ να σου δείξω τη πόρτα...
μόνο αν μου δείξεις και εσύ μία...

Δεν είμαι προφήτης ή ιερέας
απλά θέλει χρόνο για να καταλάβεις
τη ροή των πραγμάτων και όλα τα συναφή
τους δρόμους της ζωής
και ακόμα και αν είσαι εμπειρός, δεν έχει σημασία
πάντα θα κάνεις λάθος
γιατί η ζωή είναι μεγάλη και απέραντη
για να μπορέσουν τα πεπερασμένα μυαλά μας να καταλάβουν

Οπότε ζήσε τη ζωή
και να χαίρεσαι την κάθε ανακάλυψη
θα είσαι πάντα ένα βήμα πιο κοντα
και ένα βήμα μακρύτερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: